habibsite
   Nawigacja
Strona Główna
Linki
Kontakt
Galeria
Szukaj
   Przebudzenie Ziemi
Bohaterowie
NPC
Przygody
Miejsca
Drużyny/Organizacje
Legendy
Przedmioty
Zasady
Podsumowania
Dodatki

Artykuły
Forum drużynowe
   Dzikie Pola
Panowie Szlachta
Kampania
   Stara Kampania PZ
Dawni Bohaterowie
Dawni NPC
Dawne Przygody
Dawne Przedmioty
   Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych użytkowników: 6
Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: Seji
Witamy
Muzyka do EARTHDAWNA!


Wiele można powiedzieć o Czwartej Edycji, że się opóźnia wydawanie kolejnych podręczników ale ponoć jest epicka. Ja osobiście mam tę edycję gdzieś, gdyż jest to kolejny lifting. Nie mogę się docvzekać jedynie nowych podręczników źródłowych jak chociażby wydania podręcznika opisującego moje ukochane miasto Travar! Póki co Earthdawn doczekał się swojej własnej ścieżki dźwiękowej!

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Earthdawn IV po Polsku!

Stało się!

Czwarta Edycja systemu Earthdawn zostanie wydana przez firmę FASA. Co w tym dobrego, ano to że jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to ta edycja zostanie wydana również w naszym pięknym, słowiańskim języku.

A to już zasługuje na uwagę.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Rozwinięcia Talentów

Witam!

Od dłuższego czasu jeden z graczy męczy mnie o jedno z Rozwinięć Talentów, które pomogłoby mu wspinać się z lepszą skutecznością. Jako, że ja do tej pory traktowałem to po macoszemu, postanowiłem w końcu przyjrzeć się temu zagadnieniu bliżej.

W związku z tym napisałem krótki artykuł o Rozwinięciach, a także znalazłem na dysku swoje nieskończone zestawienie wszystkich Rozwinięć do Trzeciej Edycji wraz polskimi nazwami przełożonymi kiedyś do 1ed.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Aktualizacja

Zamieściłem cztery nowe artykuły dotyczące mechanicznych aspektów 3ed Earthdawna. Są to kolejno:
Udźwig - krótki opis tego jak należy traktować ciężar noszony przez bohaterów.
Tkanie Wątków - bardzo krótkie info o szybszym tkaniu.
Rozproszenie Magii - o tym jak, kiedy i co można rozpraszać.
Magia Krwi - o możliwościach tej potężnej magii i jak ją można mechanicznie wykorzystać.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Generator postaci do Earthdawna 3ed.

Generator postaci do trzeciej edycji Earthdawna był, a właściwie jest, projektem, który tworzę bodajże od 2010 roku. Prezentowana poniżej wersja obarczona jest numerem 2.0. Pierwszy generator był prostym i mało skomplikowanym narzędziem pozwalającym tworzyć postacie bohaterów, dzięki któremu miałem oszczędzać czas i nerwy, które traciłem na kartkowaniu stron i poszukiwaniu tabelek. Tak samo jest z wersją 2.0, która jest już na tyle rozbudowana, że może zasługiwać na miano niemal kompletnej nazwy Generator postaci do Earthdawna 3ed. 2.0.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Dzikie Pola

Dzikie Pola. Zaczęliśmy znów grać w ten sarmacki system. Tym razem jednak nie ja jestem Starostą Gry lub jak kto woli: Mistrzem Gry. O nie. Jest nim jeden z moich graczy w Earthdawna, imć pan Michał, który lubuje się grać postacią Zwiadowcy.

Z początku musieliśmy poznać mechanikę. Poprzypominać sobie pewne kwestie nazewnictwa i rozegrać przykładową walkę. Co ciekawe, w DP nie rzuca się kośćmi na atak tylko na obronę. Co zdaje się być logiczne biorąc pod uwagę fakt, że trafić jest łatwiej niż uniknąć trafienia.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Od trzech lat to piszę

Ileż to już lat minęło odkąd poprowadziłem pierwszą sesję w najnowszej kampanii Earthdawna? Nieco ponad trzy. Jakby się tak zastanowić to od tego momentu minął szmat czasu. Przez ten czas poprowadziłem ponad siedemdziesiąt sesji, które złożyły się na niemalże sześćdziesiąt przygód. Też sporo. Z początku grywaliśmy w miarę regularnie, przynajmniej dwa razy w miesiącu, później już było gorzej.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Historia pewnych zbrodni

Wpis na 30. Karnawał Blogowy prowadzony przez Vanadu: Zbrodnia.

Historia pewnych zbrodni

Zbrodnia to duże słowo. Na tyle duże, że rzadko dopuszczam się takich przygód, w których byłaby ona motorem napędowej całej przygody. Fakt, duża część przygód oparta jest na zbrodniach. A to trzeba odnaleźć kogoś kto zabił syna, wujka, króla lub dopuścił się innych niesławnych czynów w tym podpaleń, ludobójstw czy gwałtów. W Earthdawnie z tymi elementami bywa różnie. Pewne z tych rzeczy są na porządku dziennym. Nikt jakoś nie zwraca na to uwagi. A jak zwraca, to jest to tylko tłem całej przygody.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Zahaczając o legendy

Legendy są integralną częścią wielu systemów RPG. W każdym z nich można znaleźć chociażby jakieś ich zaczątki lub zwykłe podania przekazywane z ust do ust. W Przebudzeniu Ziemi jest nieco inaczej. Tzn. podania, legendy, mity przekazywane z pokolenia na pokolenie występują, jednakże ich rola jest znacznie bardziej bogata niż w innych systemach.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Architektura w Przebudzeniu Ziemi opowiedziana pokrótce

Wpis na 29. Karnawał Blogowy prowadzony przez Tweeta: Architektura.

Architektura w Przebudzeniu Ziemi opowiedziana pokrótce

Pamiętam jak swego czasu pożyczyłem od mojego brata, architekta z zawodu, książkę o architekturze. Była ona przekrojem przez architekturę na przestrzeni wieków. Znajdowały się w niej zdjęcia, rysunki, szkice i mapy. Dawno temu, gdy jeszcze prowadziłem Wiedźmina: Grę Wyobraźni, dość dobrze się z ów pozycją zaprzyjaźniłem. Pamiętam jak kalkowałem renesansowe rzeźby i zdobienia architektoniczne, aby później pokazać je graczom podczas eksploracji starożytnych ruin zapomnianego miasta elfów.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Dawno temu w PSP nr 33 w Częstochowie

Wpis na 23. Karnawał Blogowy prowadzony przez Seji'ego: Zanim zagraliście pierwszą sesję.

Opowieść pierwsza - o tym jak zostałem Graczem
Pierwszy raz z terminem RPG spotkałem się w podstawówce numer 33 w Częstochowie. Ot miałem znajomego który miał znajomego, który kiedyś kupił MIMa, chyba z jakąś półnagą babeczką na okładce. Był rok 1997 lub 1998, byłem w siódmej klasie podstawówki i żyłem sobie we względnym spokoju. Pamiętam jak pewnego zimowego dnia udałem się z kolegą Markiem na Stradom do kolegi Rafała. Wtedy wbiliśmy się do jego pokoju a tam siedzi pięciu/sześciu chłopaków, każdy z dziwną kartką papieru w dłoni, kanciastymi kostkami w drugiej i ołówkami w trzeciej.

Więcej w dalszej części news'a.

__________________________________________________________________________
Strona 1 z 3 1 2 3 >
   Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
   Ostatnie Artykuły
Sesja 16.06.2017
Sesja 27.05.2016
45. Amalia Czarna cz. 2
44. Amalia Czarna cz. 1
43. Totem Lyra
   Odnośniki
Earthdawn Ajfla
Earthdawn Blog
Earthdawn Owcy
Earthdawn.com.pl
Kosmit Paczy
Wichry Vivane
   Licznik 19012010
free counters
Liczniki na stonę

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie