habibsite
   Nawigacja
Strona Główna
Linki
Kontakt
Galeria
Szukaj
   Przebudzenie Ziemi
Artykuły
Bohaterowie
NPC
Przygody
Miejsca
Drużyny/Organizacje
Legendy
Przedmioty
Zasady
Podsumowania
Dodatki

   Dzikie Pola
Panowie Szlachta
Kampania
   Stara Kampania PZ
Dawni Bohaterowie
Dawni NPC
Dawne Przygody
Dawne Przedmioty
   Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych użytkowników: 5
Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: Sethariel
Przewóz
PRZEWÓZ

Miasteczko Przewóz znajduje się tylko kilka kilometrów od ujścia Tylonu do Węża. Przewóz jest stacją końcową jednego z najlepszych szlaków karawan z południowego odcinka do Vivane. Trasa biegnie zbudowaną przed Pogromem therańską drogą. Wiedzie północnym skrajem Lśniących Szczytów i gdzieś przy granicy starożytnego królestwa Ustrektu łączy się ze szlakiem z Kratas. Aby bezpieczniej dotrzeć do celu, karawany mogą wynająć przewodników Dinganni. Niestety, w ostatnich latach ten południowy szlak wyszedł z użycia z powodu coraz częstszych napadów orków.
Wężowa Rzeka, str. 36

Przewóz, niewielkie miasteczko położone kilka kilometrów od ujścia Tylonu do Węża. W końcu poczuli się w miarę bezpiecznie, jednakże uwagę ich przykuła wzniesiona pośrodku miasta wieża. Zwłaszcza Serafin zaczął o nią dopytywać wuja jak i przechodniów. Dowiedział się, że ta wznosząca się na blisko dwadzieścia metrów budowla, jest miejską wieżą więzienną. Zdziwiło to bardzo młodego wędrowca, bo po co w tak niewielkiej osadzie, tak duże więzienie i to w dodatku w wieży.
Pierwsza wizyta Serafina w Przewozie, 25 dzień Gahmil 1500


Przewóz, kilkutysięczne miasteczko kupieckie, leżące na początku szlaku do Vivane. Miasto otoczone jest czterometrowej wysokości murem oraz mokrą fosą. Mieszkańcy w głównej mierze są kupcami. Znajduje się w niej kilka karczm i zajazdów, oraz sławna na Tylonie i południowym Wężu tawerna-trisnari „Złota Płetwa”. Znajduje się ona na nabrzeżu i przyciąga do siebie strudzonych wędrowców smakowitymi zapachami.

Inną godną polecenia karczmą jest "Wieczorny Odpoczynek". Jest to karcza, w której można dobrze zjeść, wynająć pokój noclegowy lub przespać się we wspólnej izbie. Ceny w niej są jak w karczmach kupieckich.

Miasteczko rządzone jest, na wzór Travaru, przez radę kupców, wybieraną przez mieszkańców. Radni wybierani są na nieokreślony czas, dopóki się nie znudzą lub ludność nie zechce ich odwołać. Samo miasteczko żyje z handlu i dóbr przewożonych przez jego tereny. Można tu kupić bardzo wiele rzeczy, które później trafiają w głównej mierze do Travaru.

W miasteczku znajduje się wysoka na dwadzieścia metrów czarna wieża więzienna służąca teraz głównie jako latarnia dla statków (wody w okolicy bywają niebezpieczne) oraz jako straszak dla Dawców Imion chcących wejść na drogę przestępstwa.
Na północ od miasteczka znajduje się Atlantis - niewielka osada t’skrangów leżąca przy ujściu małej rzeczki do Tylonu.


trisnarirzecz. przybytek, w którym podawane jest jedzenie, ale nie ma kwater; restauracja







   Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
   Ostatnie Artykuły
56. Spadliśmy do gro...
55. Zostaliśmy podsz...
54. Obarczono nas br...
Sesja 19.06.2019
Sesja 31.05.2019
   Odnośniki
Earthdawn Ajfla
Earthdawn Blog
Earthdawn Owcy
Earthdawn.com.pl
Kosmit Paczy
Wichry Vivane
   Licznik 19012010
free counters
Liczniki na stonę

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie